torsdag 16 oktober 2008

INIESTA

Hej igen!

Jag hoppas ni såg Spaniens VM-kvalmatch igår då vi vände 0-1 till 2-1 med Iniesta och Villa som målskyttar.

Iniestas 1-1 mål är nog ett utav de snyggaste målen jag sett i år!!!
Titta på videon bredvid så får ni se!!

Det har varit en tuff vecka på jobbet så det blir inget långt inlägg ikväll utan ni får vänta tills söndag då jag hoppas att jag kan göra 2 inlägg, ett inför matchen Bilbao - Barca, och ett inlägg efter vår vinst....

Tills dess ha det så bra och jag önskar er en riktigt trevlig fotbollshelg!

Visca al Barca!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, hoppas att du tyckte om matchen lika mycket som jag gjorde.
Angående Iniesta han blir bättre och bättre ju längre La Liga lider, han kommer med stor sanolikhet att bli en av de allra bästa i världen(om han inte pltsar där redan). Tack för bloggen.
Hej så länge.

P.S.: Chile vann över Argentina.