måndag 13 oktober 2008

Egna produkter

Hej igen!

Nu är kl 0:28 exakt och skulle behöva sova några timmar innan det är dags för ännu en vecka på jobbet.

Någonting som jag och alla Barcafans kan vara stolta över är att vi satsar på våra ungdomar:
Visste ni att Barca är det enda storlag i Europa som har minst 6 egna produkter i startelvan, Valdes, Puyol,Busquets,Xavi,Iniesta och Messi.
Sen har vi ju Pique och Bojan som kommer att få en hel del speltid under säsongen.


Zlatan som kapten? ja varför inte. Han har hög status i fotbollsvärlden, är vår bäste spelare och jag tror att han växer och tar mer ansvar med bindeln på armen.
Henke är en naturlig ledare och så länge han är kvar så ska han ha kaptensbindeln men nu vet Henke inte om han skall fortsätta i landslaget (den har man hört förr) så då tycker jag att Lagerbäck skall ha fortsatt förtroende för Zlatan.

Sitter och kollar på Ecuador mot Chile (VIVA CHILE MIERDA!) där Chile måste vinna för att ha chans att gå till VM (min blivande svärfar sitter nog och svettas nu) 0-0 efter första halvlek och med 10 man kan det bli svårt.

Nej nu orkar jag inte mer, dags att sova men först ska jag se färdigt matchen.

Ha det gött och Forca Barca!

Inga kommentarer: