måndag 22 december 2008

Barca - Real Madrid eftersnack

Hej!

Sorry att jag inte bloggat tidigare men har inte haft internet på 1 vecka.

Vilken stämning det var på matchen, jag satt där med 96 000 andra Barca fans och skrek i 90 min. Det var underbart att få uppleva en sådan match live!

Blev väldigt förvånad att se Madrid spela som ett bottenlag, så defensivt har jag inte sett dem på länge.

Vi spelade bra och vann välförtjänt tycker jag, blev rädd ett tag att Messi skulle bli skadad, va fult Madrid spelade, hela tiden försökte de sparka och skada Messi men det värsta var att domaren inte gick in och varnade spelarna!

Jag är oehört nöjd med Barca denna säsong, vi spelar grymt nu och leder ligan med 10 poäng efter segern igår mot Villareal så nu har vi spelat mot de 4 toppklubbarna i dec och tagit 12 av 12 poäng och 11-1 i målskillnad.

Är tillbaka i Göteborg nu över julen menden 30 dec ska jag tillbaka till Barcelona men tills dess,

Ha det så bra allihopa och God Jul och Gott nytt år!!!

Visca el Barca!!!!

Inga kommentarer: